Ani de liceu

Gata! Oficial s-a terminat. Am incheiat toate socotelile cu clasa a 12-a, s-a dus si ultimul an de liceu. Daca acum un an uram succes candidatilor la BAC, anul acesta eu sunt cel care primeste astfel de urari. Dar, detaliile astea sunt mai putin importante. Ceea ce vreau sa subliniez este ceremonia, daca i se poate spune asa, ultimului clopotel.
Intr-o sala de clasa, stateam cuminti in banci noi, elevii, iar in fata noastra, tot in banci, stateau ei, profesorii, care dupa cum a spus si doamna profesor de psihologie, probabil au inteles de ce am chiulit atat de mult de la scoala: din cauza bancilor incomfortabile.
Dupa ce doamna diriginte a facut o sinteza a anilor pe care i-am petrecut impreuna si noi am tinut sa tinem un scurt discurs legat de ceea ce au insemnat dascalii pentru noi.
"A venit si momentul in care ne luam ramas bun, momentul in care trebuie sa tragem linie si sa facem un bilant a ceea ce au insemnat acesti 4 ani pentru noi toti.
Poate la inceput nu ne-am dat seama de ce avere impresionanta avem si de faptul ca timpul trece repede si trebuie sa-l pretuim, iar acum, in ultimul an, cand am realizat ce importanti au fost profesorii si colegii din liceu in viata noastra, am vrea sa oprim timpul in loc.
Acum, pe clasa a XII-a, orele de curs nu au mai insemnat teorie, note sau medii. Profesorii nu au mai fost oamenii care stateau in fata sa ne povesteasca despre istorie, legi si teorii. Ei au devenit prietenii nostri, iar orele de curs au devenit intalniri in care am discutat despre planuri de viitor, nelamuriri, dezamagiri, amintiri…
Chiar si cei mai exigenti profesori sunt oameni care poate au prins drag de noi si carora le va parea rau ca ii parasim, in ciuda atitudinii de oameni de fier pe care o afiseaza.
Profesorii sunt cei care au avut grija de noi tot acest timp si tot ei ne-au dat aripi si ne-au invatat sa zburam.
Mi-a facut placere tot acest timp sa ii am ca profesori, chiar daca poate pentru putin timp, pe acesti maestri iscusiti cu maini de aur care ne-au  slefuit transformandu-ne din copii in adulti pregatindu-ne pentru viata.
Nu exista cuvinte care sa exprime multumirea si recunostinta pe care vrem sa vi le oferim, insa sper sa fie de ajuns un sincer si plin de afectiune: <<Multumesc!>>
Se pare ca mai e putin si se suna pentru ultima oara, dar de data asta nu-mi pare bine ca se termina ora. Nu-mi ramane decat sa va dau tema: sa nu ne uitati pentru ca noi va vom tine in minte si in suflet pentru totdeauna.
Ramas bun!"
Printre lacrimi si emotii venind atat de la profesori cat si de la elevi, dascalii prezenti au tinut pe rand cate o cuvantare. Cu totii au remarcat ca principala caracteristica a clasei noastre a fost bunul simt. Si cum Romania va creste prin bun simt si responsabilitate, sunt ferm convins ca noi vom construi un viitor bun.
In final dedic o melodie si urez in numele colectivului clasei 12 F din promotia 2008 a CNL "Alexandru Odobescu" ramas bun tuturor celor pe care i-am lasat in urma in locul care a reprezentat casa noastra pentru 4 ani!
PS: Bafta la BAC!

show_51c82ff51412f1(448, 46);

Ani de liceu
Asculta mai multe audio Muzica »

 
Un răspuns

  1. Hai pe http://www.ymdecoder.com ca sa descoperi cine este in modul Invizibil pe Yahoo Messenger, sa citesti conversatiile altora, sa le gasesti pozele pe internet si multe altele. Intra acum!

Lasă un răspuns

