Cartieru' Minunat reloaded

Ce se intampla cand un cocalar vrea sa se dea "cel mai nambar uan"? Pai, sa zicem ca se alege cu orgoliul ranit. Asta pe langa contuziile de care va suferi.
Asta-seara (n.r.: Luni) eram cu bicicleta pe centru cu Sorin si Nadgobel (care erau pe jos). Deodata am auzit o bufnitura in spate si cand mi-am intors privirea, i-am vazut pe unii cu skate ca se impingeau. Prima impresie a fost ca fac scheme, dar cand m-am uitat mai bine am vazut 2 cocalari care se luasera de un skater. S-au rafuit putin si apoi au inceput sa injure, sa se ameninte (cocalarii erau cu astea, bineinteles) moment in care am auzit un dialog care m-a amuzat enorm:
Skateru’: Poate vrei sa te alegi cu o contuzie…
Cocalaru’ dezbracat: Ce ma? (evident afisand o fata de prost)
Bineinteles ca, cocalaru’ n-a mai asteptat explicatii si a sarit iar la bataie doar ca sa se aleaga cu contuziile promise, intrucat si el si prietenul lui (celalalt cocalar) au primit cateva skate-uri pe cap/spinare. Si cum un cocalar nu vine niciodata singur, dezbracatu’ mentionat mai sus a sunat sa cheme intariri. Pe cine? Bineinteles, alt cocalar, dar mai corpolent sa poata bate. Convorbirea a fost ceva de genu’: "Hai ba in mortii matii ca m-am luat cu unu’. Hai ba mai repede!", cu volumul dat la maxim deisgur. Si a venit si un alt cocalar care a inceput sa imparta pumni.
Dar, ce e de remarcat, in tot acest timp centrul era plin de oameni, dar ca prin minune nu era nici un comunitar (politist, nu caine) prin preajma, desi actiunea se petrecea langa primarie. Comunitarii or fi avut alta treaba (cum ar fi sa ii ia la rost pe cei care se plimbau cu bicicletele prin centrul orasului cum a fost cazul unor cunoscuti de-ai mei), dar ceilalti 100 de insi care stateau si se uitau nu au nici o scuza ca nu au intervenit. Recunosc, eu am fost mai prost, am intervenit si mi-am luat si un capac. I-am tinut pe cocalari la distanta cat am putut si la un moment-dat s-a mai ridicat un ins din multime. S-a terminat cand cocalaru’ mare si-a anuntat tovarasii ca trebuie sa se care cu totii ca "vine garda". Sigur ca a mai durat mult pana sa vina garda (comunitarii erau la maxim 100 de metri de incident), dar asta e alta problema.
Pagube? O pereche de slapi Mike din bazar rupti, pierduti si aruncati la gunoi, un tricou largit si poate cateva… contuzii (Cocalarii care vor explicatii asupra a ceea ce inseamna acest cuvant sunt invitati sa consulte DEX-ul. Asta in caz ca printr-o minune poseda unul, sau macar internet).
10 răspunsuri

  1. Ai uitat sa precizezi faput ca, "Cocalaru’ dezbracat" era beat critza . . .
    Pune ji pozele facute aseara :))

  2. Nu era ma beat, ce naiba. Oricum, nu e diferenta mare intre un cocalar si un cocalar beat.

  3. Poi trebuia sa ii trimiti la mine la sala, ma fane. Ii invatzam eu sa se bata..legal…chiar..baaa…astia care aveti probleme cu cocalarii…veniti la mine la karate …na ma fane…imi fac reclama pe blogu tau :))…aaa..si bafta la bac..desi nu cred k ai nevoie k tu esti descurcaretz

  4. Ai uitat sa precizezi faput ca, "Cocalaru’ dezbracat" era beat critza…

    ERA DE FAPT FARA "tisăărt", a nu se intelege ca "euro-cioroi" fac nudism prin centru…

    Doi: ziceai ca nu scrii acest POST!

    Trei: e pt nagdobel: pozele le am eu, nu faninho!

  5. Skateru’: Poate vrei sa te alegi cu o contuzie…
    Cocalaru’ dezbracat: Ce ma? (evident afisand o fata de prost)

    fata de prost… cocalar… nu cumva, e un pleonam, tu asta cu 8.50 la romana-oral?

  6. Am vrut sa zic ca "cocalar prost" e pleonasm, dar incarcam prea mult textu’ cu detalii cunoscute de toata lumea.

  7. Am vrut sa zic ca "cocalar prost" e pleonasm, dar incarcam prea mult textu’ cu detalii cunoscute de toata lumea…

    a incarca in sensul asta, inseamna a Fi REDUNDANT!

  8. eu nu inteleg de ce s-a bagat fane intre ei si nu nadgobel?mai ales ca face arte martiale si ar fi trebuit sa ii pese de saracii cocalari :D:P ca asta ii invata sensei ,sa isi ajute aproapele mai negru la fata cu vocabular super dezvoltat

Lasă un răspuns

