Am in mana o pereche, BAC-u-i floare la ureche!

Dupa neasteptatul rezultat de la Romana – oral (8.5) si victoria meritata si mult asteptata de la Engleza – oral (10), a venit momentul sustinerii probei scrise la Limba si Literatura Romana. O poezie mai mult decat interesanta a lui Nichita Stanescu ("Nedreptate") a facut  subiectul primei parti a examenului. La partea a doua problema existentiala cu care ne-a fost dat sa ne confruntam a fost aceea a schimbarii noastre odata cu timpul. Bineinteles a treia  parte a fost cireasa de pe un tort mai dulce decat razbunarea fata de nedreptatea comisa la prima proba: particularitatile basmului cult prin referire la o opera literara studiata (mai bine zis: "Povestea lui Harap-Alb"). Cum cu 6 ore in urma incheiasem de recapitulat aceasta
opera, am simtit cum o "mana divina extensibila" imi mangaie capul. 
Nu e suficient sa fii destept, trebuie sa ai si noroc.
Examenul a durat 3 ore. Trei ore in care am scris mai mult decat am scris tot anul la scoala. Am scris atat de mult si m-am chinuit sa scriu atat de frumos, incat si acum ma doare mana cand tastez. Sper totusi si cred cu tarie ca e si bine ce am scris. O nota peste 8 ar fi multumitoare.
Ce-a fost mai greu a trecut! Acum… Floare la ureche!
Mai am totusi o dorinta: si la admitere sa am noroc si sa-mi pice subiecte pe care le stapanesc foarte bine.
Bafta!
 
4 răspunsuri

  1. Felicitări şi baftă în continuare!

  2. Felicitari si bafta in continuare!

  3. Multumesc mult!

  4. felicitari mai 😀 noroc si succes ca vad ca ti-au urat ceilalti bafta 😛

Lasă un răspuns

