Ultima scriptura la BAC

Azi fuseram la examen. Noi astia de-a XII-a. Fiecare a avut la ce-a vrut, sau la ce a fost obligat sa vrea. Dar asta conteaza mai putin. Ceea ce conteaza e ca eu am avut la chimie si am facut tot. De data asta chiar am facut tot si pe deasupra a mai fost si bine .
Examenul in sine (adica operatiunile de citire, gandire, rezolvare, scriere) a fost asemanator cu o lucrare de control de pe clasa a IX-a deci nu ne-a dat mari batai de cap. In schimb ceea ce am facut inainte de asta a fost cu adevarat interesant. Am stat toti. Si am stat mult, foarte mult. Mult insemnand cam 2 ore jumatate. Si am stat. Am stat degeaba. Am asteptat si inainte cam o ora, dar acum chiar a fost aiurea. Nu caut sa dau vina pe nimeni pentru ca am stat noi degeaba, dar ceea ce s-a petrecut in acest timp cat am stat degeaba a fost senzational, cum ar spune DD. Stiti cum se intampla cand astepti: incepi sa faci fel si fel de porcarii. Eu, la putin timp dupa ce am intrat in clasa m-am apucat sa scriu pe banca, ca de obicei, iar dupa o vreme, m-am intins sa dorm si m-am apucat sa beau apa. Multa apa! Apoi una din colege a inceput sa bata cu pixu’ in banca. Am inceput si restu’ sa batem cu pixu’ in banci. Apoi alta si-a bagat pixu’ in nas si bineinteles ca a fost imitata. Ne-am apucat sa clicaim pixurile de le-am omorat, incepuseram sa ne prostim si am continuat pana ne-a atras atentia unul din supraveghetori. Apoi celalalt supraveghetor care era profesor de sport (de fapt inca e, ca nu s-a lasat de meserie si nici n-a murit) s-a gandit ca ar fi bine sa ne indrume putin pentru proba de maine la sport. Si bine a facut! Ne-a mai lamurit cu niste chestii.
Intr-un final, dupa ce ni s-a urcat bine plictiseala la cap (si unora foamea si setea), au venit si mult-asteptatele subiecte. Fiecare s-a descurcat cum a putut: ba cu invatatu’, ba cu copiatu’… Eu m-am inscris in prima categorie . Am cerut, ce-i drept, ajutorul unui coleg, pe care l-am intrebat in soapta pentru ce se utilizeaza amidonul, la care el, in gura mare, cu 3 profesori de fata (nu cred ca a realizat ce vroiam sa spun) a zis: "Stie cineva la ce se foloseste amidonul?" Noroc ca nu s-a prins nimeni. Oricum nu cred ca stia vreunul.
Pe langa micile scandaluri si nereguli, gasesc ca examenul de azi a fost unul destul de reusit pentru toti in ciuda incompetentelor Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tinererului (asa cum scrie pe foaia de examen)
Multumesc asitentilor (asa cum scrie pe foaia de examen) care au destins atmosfera in salile de examen care miroseau a creier incins.
Lasă un răspuns

