Ochii tai

Eram asta-seara p-afara, la o bere si o samanata pe banca. Discutam despre scoala si BAC, evident. Nimic iesit din comun. In departare se vedeau doua fete. Din nou nimic iesit din comun, doar ca, in momentul in care au trecut pe langa noi, am avut reflexul sa ma uit la una din ele. S-a intamplat ca si ea sa se uite in acel moment spre mine si am privit amandoi unul in ochii celuilalt. Dupa ce a trecut, ne-am intors si ne-am mai aruncat cate o privire unul altuia. Nu au fost priviri de indignare, de dispret sau rautacioase. Au fost simple priviri. Priviri prin care fiecare a vazut sufletul celuilalt chiar daca doar pentru o clipa. A fost o senzatie extraordinara, una din acele senzatii a caror raritate le face nepretuite. E uimitor cum ochii pot spune totul despre o persoana, iar cand persoana este necunoscuta se nasc emotii puternice care ofera satisfactie spirituala.
Nu stiu cum arata fata pe care am desi privit-o atat de profund in ochi nu stiu ce culoare aveau acestia. Stiu doar ca avea parul blond, ondulat si purta o pereche de tenisi albi. Desi am mai intalnit-o foarte de aproape dupa cateva minute, nu am mai avut curajul sa o privesc in ochi. Cine stie, poate ma fermeca si ramaneam blocat…
 
Culmea. Apoi am fost in bar si era melodia: "Ochii tai" – Anamaria. Ciudata coincidenta pentru un om care nu crede in destin.
Un răspuns

  1. poate nu e o coincidenta ci o incurajare, dar nu uita insa ca fetele sunt mai repede cucerite de barbatii siguri pe ei, si care au curaj sa sustina privirile insa fara sa zambeasca tâmp, data viitoare s-o privesti ca si cand si-ar vedea propriul destin, (asta merge intotdeauna), si cine stie, poate n-o sa fie o minciuna 🙂

Lasă un răspuns

