Sfarsitul vizitei

Gata. Azi a plecat si BAC-u’. N-a fost un monstru cu 6 capete cum credeau unii, nici un urat, nici un drac sau altceva. Nu, a fost doar o fata frumoasa care s-a scobit in nas fara sa vrea.
Proba de azi la sport a fost senzatie. N-am mai avut parte de asa o atmosfera de multa vreme. Ne-am antrenat, am alergat, am jucat fotbal, am facut flotari, am ras, am facut specatacol, ne-am sustinut unii pe altii, am facut galerie, ne-am felicitat si poate, ne-am cunoscut putin mai bine, asa, pe final.
Ziua de azi m-a facut sa-mi para si mai rau de faptul ca s-a terminat si BAC-ul. Dar, asta e, toate vin si toate trec.
Azi am fost toti eroi, toti am fost aclamati si rasplatiti pentru eforturile noastre. Nu stiu daca vom mai avea parte de un asemenea eveniment, asa ca imi doresc din tot sufletul ca aceasta amintire frumoasa sa ramana in memoria tuturor, ca sa ne hraneasca in continuare visele.
 
Si eu mai vreau sa ma dau cu BAC-ul!
Un răspuns

  1. 😀 bravo. de-acum se schimba macazul, dar presimt eu ca te vei descurca de minune…

Lasă un răspuns

