Din doi, noi

Amenintat fiind de viitorul ce m-a torturat
Am decis sa uit cum a-nceput si tot ce-a urmat.
Am crezut ca poate-asa te voi salva de lumea asta rea,
Dar am realizat repede ca viata e prea grea
Pentru unul singur.
E nevoi de doi!
De noi doi!
Sa trecem amandoi!
Sa trecem prin vant, viscol si ploi!
Dar te-am rugat sa pleci si ai plecat.
Eu sunt singurul vinovat
Pentru felul cum ceilalti te-au tratat.
Acum imi pare rau ca m-ai ascultat
Si m-ai abandonat,
Dar timpul nu da inapoi
Doar pentru unul din noi.
Putem doar amandoi sa facem din doi noi,
Sa-ntoarcem timpul, sa-l facem cum vrem noi,
Sa-l oprim intr-o joi,
Intr-o zi de vara,
cand e cald afara.
Sa ne treaca fiori,
Sa nu fie nori,
Sub noi sa creasca flori
Cand ne iubim pana in zori
Cand ma trezesti cu sarutul tau umed
Pe obrazul meu rumen.
Sa deschid ochii
Doar ca sa ma uit in ochii tai
Sa simt dragostea ce ne-a legat facand din doi noi.

 
4 răspunsuri

  1. un poem dragut. nu ma asteptam la tine. eram obisnuit altfel.
    o zi minunata iti doresc

  2. ;x;x

    frumos 8->

    fetelor,pt me:"> ofticati’va:))))

    ;x;x

    10..bravo:*

  3. Sa deschid ochii
    Doar ca sa ma uit in ochii tai
    Sa simt dragostea ce ne-a legat facand din doi noi.

    deja ma simt la extazzzzz….

  4. super dragutz..si romantic..>:D<

Lasă un răspuns

