Din 4 in 4 ani

Azi am fost la notar, cu treburi. Am dat banii de paine pentru o semnatura si o stampila. 24 de lei m-au costat 3 copii xerox. Aiurea, zic eu. Dar, am avut noroc ca am stat putin, cam juma’ de ora, avand in vedere ca unii au asteptat si doua ore. Aa, si mai trebuie sa merg la medicu’ de familie sa iau o adeverinta pe care colegii mei au luat-o gratis, dar eu trebuie sa o platesc: 10 lei. Alti bani, alta distractie!
Dar, am vrut sa zic ceva si-am dat in altele.
Azi cand am plecat de la notar mi-am dat seama ca atmosfera e identica cu cea de acum patru ani cand mai facusem o vizita la tanti cu stampile. Plouase noaptea, era putin ud pe jos, cerul innorat, iar vantul adia usor. Interesanta coincidenta. Gata, am spus-o si pe-asta!
In alta ordine de idei, maine sunt la Bucuresti, asa ca daca sunt persoane dornice sa ma intalneasca, ma gasiti pe bulevardul Eroii Sanitari la Facultatea de Medicina. Cine vrea numaru’ meu de telefon e liber sa mi-l ceara. Ah, la naiba. Mi-am amintit! Maine imi expira cartela. Trebuie s-o reincarc! O galagie de bani!
2 răspunsuri

  1. bulevardul Eroii Sanitari exista in bucureci? parca stiam de statia "eroilor". se vede ca esti din provincie… nimeni nu zice azi "eroii sanitari".

    PROVINCIALULE

  2. Scuza-ma ca te incurc, dar, in cazul in care treci prin Bucuresti vei osberva cu stupefactie un semn pe care scrie mare "EROII SANITARI". Iar Facultatea de Medicina Carol Davila se afla pe aceasta strada la numarul 8!

Lasă un răspuns

