De viitor

Blogu’ asta a cam luat-o razna. Cred ca e de la oboseala sau poate de la plictiseala sau poate de la amandoua. Cu siguranta e de la faptul ca vremea a cam fost urata.
Daca nu e soare, ce sa faca blogu’? Freaca menta…
In alta ordine de idei am intrat la facultate pe pozitia 522 (asta s-a intamplat de cateva zile, da’ n-am prea avut chef sa scriu) si din nou numarul care imi bantuie viata si-a varat coada: ultimul punctaj la "fara taxa" a fost 69, eu am luat 64. Oricum la facultate tot ma duc, asa ca pregatiti-va sa ma vedeti zilnic in Bucuresti incepand cu data de 3 Octombrie (suna de parca am facut reclama la deschiderea unui magazin). E o complicatie in chestia asta: taxa e 4500 de lei, asa ca s-ar putea sa nu prea ma vedeti prin oras pentru ca o sa ma baricadez in camera si o sa rup cursurile in doua sa iau burse si chestii d-astea. Oricum alta treaba n-am, asa ca timp e destul pentru invatat. Asta pana ma acomodez si nu dureaza mult. In afara invatatului o sa ies cu baietii la un gratar, la o lansare de album, chestii d-astea de cartier.
Ambitii pentru anul universitar ce va urma? Pai, ar fi ceva:
– sa nu iau note sub 9
– sa nu pierd nici un curs
– sa ma angajez sa fac "bani, bani multi"
– sa joc poker seara de seara cu baietii (pe bani), iar in pauzele dintre partide sa joc poker cu fetele (pe dezbracate)
– alte chestii si socoteli…
 
Aa, sa nu uit, trebuie neaparat sa-mi cumpar o baraca din astea cu tastatura, sa-mi bag net ca altfel moare blogu’, chiar daca e el bolanv acum, supravietuieste, o sa am grija de el, doar de-asta fac Facultatea de Medicina.
Lasă un răspuns

