Inca o zi…

Azi am avut parte de o adevarata aventura in Bucuresti. In afara de accidentele si dezamagirile suferite a trebuit sa merg. Si nu asa, de la statia de metrou pana la facultate. A trebuit sa merg mult. Ceva gen m-am invartit aiurea si mult, dar nu in cerc, in spirala! Am terorizat cu intrebari (mai mult Ioana decat mine) jumate din bucurestenii pe care i-am intalnit, pentru ca Ioana nu intelege ca: "Eu merg la siguranta!" Eu ii ziceam ceva, ea era ceva gen: "Hai sa mai intrebam si pe altcineva", altcineva ii spunea altceva si tot la ideea mea ajungea. Cat am mers prin Bucuresti cu metroul/pe jos faceam distanta Bucuresti-Pitesti si retur.
Despre accidente, dezamagiri, masini cu care se transporta mortii si soferi care transporta mortii alta data! Acum mi-e somn si merg la siguranta maine sa-mi completez cererea de angajare pentru prima mea slujba. Nu e mare lucru, da’ fac un ban cinstit, asa cum imi place mie!
2 răspunsuri

  1. cea mai amre greseala sa ceri indicatii bucurestenilor.Pentru ca sunt atat de prosti incat prefera sa iti dea cel mai lung drum posibil decat sa isi puna un pic mintea la contributie ca sa gaseasca cel mai scurt.Din pacate…si eu sunt bucuresteanca, si eu mai cer indicatii, dar de fiecare data imi ia juma de ora ca sa ajung in locul respectiv, cand de fapt, mi-ar fi luat 5 minute.Asta e din ciclul "asa e romanul"

  2. UNDE LUCREZI?

Lasă un răspuns

