Cea mai plictisitoare zi din viata mea

05.08.2008
 
"Trezit la 6:00, mancat, spalat, imbracat, mers in statie, luat autobuzul, ajuns la munca, asteptat, semnat acte
Pierdut notiunea timpului
Facut instructaj de protectia muncii, pierdut notiunea timpului si mai rau, continuat instructaju’, asteptat
Primit exemplar propriu contract individual de munca
Asteptat, aflat ora: 11:45, gasit notiunea timpului, intrat pe net, navigat 35 de minute
Pierdut vremea, facut 13:20, pierdut vremea din nou, solicitat ziar, primit ziar, citit ziar pana la ultima litera, plictisit, facut cunostinta cu colegii de birou (Vasile zis Bebe/Bebica si celalalt), vazut masinarie (zisa "Racheta") complicata la treaba, plictisit
Cunoscut colege, aflat activitate exacta ce urmeaza a fi depusa de catre persoana in cauza, adica eu, si anume gestiune, receptie marfa sau ceva de genu’…
Intrebat cat e ceasu’, aflat cat e ceasu’: <<3 fara 20>>, descumpanit, revenit la realitate, apucat sa scriu
Pus punct, cascat, plictisit rau de tot!
Ah… Inca ceva! E un firg aici de mor si sunt in pantaloni scurti si tricou. N-am iesit inca din cladire sa vad care e treaba, dar dupa cum se prezinta soarele prin ferestre cred ca e ca in infern. Aici aparatele de aer conditionat isi fac treaba mai mult decat trebuie, zic eu. E cancer! Daca ar fi asa si in autobuz…
In alta ordine de idei, astept sa vina ora 16:00  sa pot pleca, s-ajung acasa sa pun toate astea pe blog, sa mai pierd vremea si sa astept a II-a zi de munca.
E aiurea sa te angajezi si sa stai degeaba. E cel mai enervant lucru posibil. Simti ca esti la puscarie. Nu e nimic de facut si esti obligat sa stai pana se termina programul. Sper ca ziua de azi sa fie caz singular. Dar pe langa faptul ca ma plictisesc teribil, mai mi se incarca si constiinta ca nu fac nimic si primesc bani pentru asta. In loc sa fiu eu angajat si platit aproape degeaba, mai bine angaja pe altcineva intr-un loc unde e nevoie de forta de munca.
Dar, ce zic eu aici? Nici nu s-a terminat prima zi de munca si deja imi dau cu parerea. Se vede ca m-a afectat plictiseala datorata pierderii de timp.
Nu sunt in masura sa-mi fac o parere inca, iar dupa spusele colegelor se pare ca am mult de munca…"
Acest text este copiat de pe fituica pe care am scris la locul de munca si reprezinta exact gandurile mele din acele momente.
 
 
Un răspuns

  1. gasit notiunea timpului

    CUM AI FACUT ASTA????

Lasă un răspuns

