A venit..

Am o senzatie ciudata ca toamna e foarte aproape. Au inceput sa apara frunze aurii, iar aerul e tot mai rece, ca sa nu mai zic de ploile care au inceput sa ne bata in geam. Ma pune pe ganduri faptul ca vine iarasi frigul. Iar haine groase, iar geci si fesuri… Cel mai mult ma deranjeaza ca, fiind angajat, programul de la 7:30 la 16:00 nu-mi permite sa fac prea multe si astfel fiecare zi de munca e o zi pierduta.
Voi fi nevoit cat de curand sa renunt la pantalonii scurti si la tricou, dar odata cu scoala imi voi relua vechile obiceiuri pe care le-am lasat la o parte de cand cu terminarea liceului. Din nou sport, din nou blogging si ceva nou: voi invata!
O sa fac in asa fel incat sa-mi fac timp pentru toate si cel mai important, o sa-mi fac timp pentru oameni.
3 răspunsuri

  1. si astfel fiecare zi de munca e o zi pierduta.

    is sfarsit, ai scris si TU o fraza buna in tot blogu asta, sau poate ca e, doar, de la caldura…

  2. O sa fac in asa fel incat sa-mi fac timp pentru toate si cel mai important, o sa-mi fac timp pentru oameni.

    CAND O SA FACI ASTA, LA SERVICI CAND FRECI MENTA?????????????????????????????????????????????????

  3. Hmm…cine-i sorin?k e f "dragutz"….e un om din cartierul minunat?k acolo sunt numai oameni"draguti""inteligenti"care imprastie numai miros de….:-J:-&…faneeeeeeeeeeeeeeeeee…merem la buc;)…\:D/

Lasă un răspuns

