Subiecte

Cand mi-am pus in practica ideea de blog ma temeam ca n-o sa am ce scrie avand in vedere ca atmosfera din Cartieru’ Minunat incepea sa devina monotona. Vorba lui Dumis, doar nu ma apucam sa povestesc cum am fost pe terasa la un suc cu prietenii si vai Doamne ce misto a fost (oricum nu eram eu cu iesirile astea).
Astfel am inceput sa intru pe diferite bloguri pentru a vedea despre ce scriu cei mai experimentati decat mine. Desi au fost unele stiluri care mi-au placut, subiectele nu m-au prea atras pentru ca erau mult prea superficiale si autorii e foarte probabil sa fi scris in necunostinta de cauza. Astea sunt bloguri-tabloide, pentru prostime.
In fine, toate acestea au trecut si m-am apucat sa scriu fara sa-i copiez pe altii sau sa ma inspir de la ei, doar preluand detalii tehnice. Bineinteles ca am scris si multe prostii si atunci si acum, prostii care nu mi-au apartinut in totalitate, dar cum mi-a spus cineva: "Sunt prostii scrise bine".
Mai nou am vazut ca lumea a inceput sa-si faca bloguri doar pentru ca e la moda si sa scrie decat cateva insemnari dupa care sa abandoneze. Unii se copiaza, altii se ataca intr-o comunitate virtuala ce ar trebui sa fie cu mult superioara celorlalti utiliatori de internet.
Si uite cum am plecat de la o idee si am ajuns la alta. Ceea ce vroiam sa spun de fapt, e ca intotdeauna vor exista in viata fiecaruia evenimente care merita sa fie scrise, chiar daca doar pentru propria persoana.
Lumea e plina de lucruri care merita povestite!
4 răspunsuri

  1. vorba lui dumis… cine-i dumis? e, cumva din cartieru minunat? si dc nu-ti comenteaza, ceva de genul, ce misto frate, m-ai citat?!……….

  2. ALTII scriau "supeficial"… RADE BLOG DE BLOGU spart…

  3. dar cum mi-a spus cineva: "Sunt prostii scrise bine".

    SUNT CURIOS CINE TE_A PUPAT IN FUNDU’ BLOGULUI??????????????????????????????????????????????????????…

  4. altii se ataca intr-o comunitate virtuala ce ar trebui sa fie cu mult superioara celorlalti utiliatori de internet.

    AR TREBUI?
    PENTRU CINE AR TREBUI?????

Lasă un răspuns

