Ce sa faci cand e urat afara

Am trait s-o traiesc si p-asta. Nici acceleratoru’ de particule de la Geneva, nici gaurile negre, nici un sfarsit al lumii nu m-a putut opri sa muncesc in conditii de cacat. Adica, mai bine spus de noroi. Cat am mai plans eu dupa apa de baut in zilele toride pe care mi le umpleam cu trasu’ cablurilor! Apa minerala ce-i drept. Si iata ca acum am primit apa cat pentru doua sfarsituri de lume.
Dimineata m-am trezit direct cu gandul sa ma-mbrac c-o fi frig. Si m-am imbracat: mi-am luat un tricou si doua bluze cu maneca lunga, pantalonii de training si running-shoes-ii . Nu ploua asa ca nici nu mi-a trecut prin minte sa-mi iau vreo umbrela (desi ma gandisem sa-mi iau o pelerina pe care oricum nu cred ca o mai aveam) pe care nici daca ar fi plouat nu as fi luat-o. Pregatit asa cum eram, cu un sandwich mare cu cascaval, un bidon de jumate de apa de la robinet si manusile din dotare, am plecat. La iesirea din scara m-a luat in brate pe neasteptate… Un fior mi-a cuprins tot corpul si am simtit cum inima incepe sa-mi bata cu putere. Frig napraznic! Am avut norocul ca in drum spre statie m-a pescuit o colega cu masina si m-a dus la munca.
La munca, teroare! Multi muncitori, mult apa, mult noroi. Toata lumea se grabea, facea planuri, sa construim baraci, sa facem, sa dregem, sa terminam. Da’ de unde? Am lucrat cat am lucrat, a mai plouat, iar am lucrat, dar cel mai si cel mai important: am inghetat. E oribil sa muncesti in asemenea conditii!
Cea mai buna idee pe ziua de azi a avut-o un coleg: "Asta e vreme de baut vin, de mancat nuci… si de dat la buci!" Eu ma gandeam la ceva de genu’: "Vreme de numarat banii si de futut femeia… altuia", dar mai bine cum a zis colegu’. Da-i dracu’ de bani! Mancare, bautura si femei sa fie!
Lasă un răspuns

