Vise taica, vise…

Fiecare gaseste somnului o explicatie/utilitate compatibila lui. Unii dorm ca sa se odihneasca dupa ore lungi de munca, altii dorm de lene, unii dorm de placere. Eu, si poate altii ca si mine, dorm ca sa visez.
Am gasit asa o mare satisfactie in vise incat, cateodata nu m-as mai trezi. Sunt vise dupa care ma trezesc constient ca am visat si pe care le pot continua doar inchizand ochii si folosindu-mi imaginatia, mai sunt vise dupa care ma trezesc brusc fara sa pot reactiona si mai sunt visele acelea speciale, vise care sunt atat de realistice incat atunci cand ma trezesc, traiesc pentru cateva clipe cu impresia ca a fost ceva palpabil si ma simt extraordinar de fericit. Dar apoi, se darama cerul pe mine… De fapt, nu cerul e cel care se darama pe mine, realitatea e cea care imi ucide fericirea de moment.
Visele au un efect benefic asupra mea. Suna ironic, dar, ele sunt cele care ma trezesc la realitate, cele care ma tin cu picioarele pe pamant. Fara ele, poate nu as mai avea puterea sa duc o viata cat de cat linistita.
Dorm ca sa visez si visez ca sa traiesc!
2 răspunsuri

  1. Fanin, sub geamul masutei din sufragerie am scrise in penita, cu litere ronde, maximele si cugetarile care mi-au placut cel mai mult, sa fii sigur ca te voi trece si pe tine, desi nu esti singurul care a…visat maxima asta:)

    bine te-am regasit, imi place aproape tot ce-ai scris intretimp

    tanarului cerb nu-i mai ajunge boncanitul, adulmeca cu ochii mariti cristalul din roua de pe frunze :))

  2. FANIN, wtf is "wyu"…

    o fata ce viseaza la tine?!…

Lasă un răspuns

