Niste papagali!

Mi s-a facut scarba.
Mi s-a facut scarba de toti prefacutii. Toti parvenitii, in special pustani, care se dau mari zmei, care sunt "super-tari", "smecheri" si tot felu’ de epitete d-astea. Toti papagalii care merg in cluburi si o ard pe house, iar dupa ce se imbata o dau pe manele. Mama si cand ii vad cu faze gen: "Uite-l si pe cocalaru’ ala!" sau "Ieta-l si p-asta cum arata!", "Io nu ascult manele!" sau alte faze de genu’ asta ma apuca boala. Va uitati fix in oglinda cand va uitati la aia, ba! Oilor! Sunteti toti la fel
E in principal vina adultilor ca nu au fost in stare sa le imprime copiilor cultura proprie, cultura autentica romaneasca. Nu ca as fi eu mare expert in dansuri sau muzica traditionala si alte arte, dar de bine de rau am auzit de Gheorghe Zamfir, Tudor Gheorghe, Maria Tanase sau Nicolae Grigorescu. Stiu cat de cat de unde am plecat, care mi-e originea.
Chiar daca ascult eu si muzica de strada, cu limbaj vulgar, n-o sa uit niciodata ca sunt roman. Intotdeauna o sa-mi faca placere sa aud un nai fermecat sau sa admir maiestria tesaturilor autentice romanesti, pentru ca asta sunt eu, cultura asta infloreste in mine, cultura romaneasca ma intregeste. Si asta ar trebui sa simta toti pentru ca suntem romani.
Fara cultura nu putem progresa! Fara cultura nu existam!
Un răspuns

  1. E in principal vina adultilor ca nu au fost in stare sa le imprime copiilor cultura proprie, cultura autentica romaneasca.

    care este CULTURA AUTENTICA???

Lasă un răspuns

