M.D. Fane @ Regie

Am fost saptamana asta pentru prima data in Regie. Am ramas placut surprins si am plecat cu o parere buna, chiar foarte buna de acolo. N-am vizitat prea multe pe-acolo, dar am privit cu atentie prin jur. In primul rand, am remarcat vivacitatea de acolo. Toata lumea se misca, nimeni nu sta, toti se distreaza, se simt bine. Toti par foarte uniti, parca s-ar cunoaste de o viata. Si nici n-ar avea cum sa fie altfel, pentru ca i-a unit un lucru comun: studentia. Am vazut masini din toata tara, dacii vechi din care nu se auzeau manele si cu soferi (studenti, evident) cu bun simt, petreceri la etajul 2 (nu stiu de ce, dar pare ca etajul 2 e centrul distractiei; versuri precum: "vecina de la 2 da bairam saptamanal" imi intaresc convingerea) unde lumea se distra pe muzica, nu pe zgomot. Am vazut studenti iesiti pe banca din fata scarii la o gura de aer, o bere si o samanta, lucru ce mi-au amintit de Pitesti si de povestile spuse pana tarziu in noapte.
Am vazut in acest loc spiritul tineretii.
 
Lasă un răspuns

