Pasa proasta

Viata de student nu se compara cu nimic. Atata timp cat esti sanatos sa o faci calumea, totu’ e bine si frumos. Te distrezi, inveti, te simti bine. Sunt atat de multe de facut in Bucurestiu’ asta si eu inca nu mi-am organizat timpu’ calumea ca sa am timp de toate. Bine, nu chiar de toate, dar de majoritaea.  Singurul lucru pentru care nu e timp aici e odihna. E atat de multa activitate incat uiti sa mai dormi, sa mai mananci, sa mai iei o pauza sa-ti tragi sufletu’. Si oboseala asta m-a adus pe mine intr-un moment oarecum penibil la un curs. In timp ce prezentam axila care este o regiune topografica de forma unei pir… Pff, am luat-o aiurea. Sa revin: in timp ce le povesteam colegilor despre nu-stiu-ce minunatii ale corpului uman, am avut un moment de colaps. Stiti, starea aia cand te iau transpiratii reci, simti ca iti pierzi forta in toti muschii, inima iti bate repede, ti se infunda urechile si ai o pana de curent la ochi… mai pe scurt, mi s-a facut rau. Doctoru’ prezent m-a pus sa ma intind pe masa la care stateau toti colegii si se uitau la mine. In momentu’ ala, singurul lucru la care ma gandeam era ca gata, sunt terminat, nu ma mai trece examenu’ ca cica nu sunt bun de nimic, ca mor eu inaintea bolnavului. Nu a fost atat de penibil momentu’ pe cat e teama ca o sa-mi puna doctoru’ asistent o pila proasta la examen. Dar, revenind la starea mea, m-am asezat pe scaun, doctoru’ a continunat sa predea de unde ramasesem, mai il completam si eu, ca de’, imi zisese in prealabil ca am spus numai prostii, iar apoi, mi-a spus: "Acum iti amintesti dupa ce ti-ai revenit?". Poate ca de asta aveam nevoie sa ma trezesc un pic. Lasand gluma la o parte, tot mi-era rau, dar cand a venit momentu’ sa continuam disectia pe cadavru, imediat mi-am revenit. Se pare ca puterea mintii e chiar mai mare decat credeam. Cand e de invatat lucruri serioase, inconstientu’ stie si sare in ajutor.
In fine, inca sunt obosit, inca mi-e un pic cam rau, dar imi revin in acest sfarsit de saptamana si-mi iau revansa!
Un răspuns

  1. v-ati bagat net la Bucuresti, mai copii?

Lasă un răspuns

