1 Decembrie – Ziua Nationala a Romaniei si a Romanilor de pretutindeni

Sangele albastru ce-mi curge in vene, Soarele galben ce-mi lumineaza mintea si trandafirul rosu ce imi intretine flacara pasiunii, toate astea ma fac sa fiu roman.
Cu toata stima si dragostea ce i se cuvin, urez patriei mele si tuturor celor ce se simt romani: La multi ani!
Ce-Ti Doresc Eu Tie, Dulce
Românie


Mihai Eminescu
.
Ce-ti doresc eu tie, dulce
Romanie,

Tara mea de glorii, tara
mea de dor?

Bratele nervoase, arma de
tarie,

La trecutu-ti mare, mare
viitor!

Fiarba vinu-n cupe, spumege
pocalul,

Daca fiii-ti mindri aste
le nutresc;

Cãci ramine stinca,
desi moare valul,

Dulce Romanie, asta ti-o
doresc.

.
 Vis de razbunare negru
ca mormintul

Spada ta de sânge dusman
fumegind,

Si deasupra idrei fluture
ca vintul

Visul tau de glorii falnic
triumfind,

Spuna lumii large steaguri
tricolore,

Spuna ce-i poporul mare,
romanesc,

Când s-aprinde sacru
candida-i vilvoare,

Dulce Romanie, asta ti-o
doresc.

.
 Ingerul iubirii, ingerul
de pace,

Pe altarul Vestei tainic
surizind,

Ce pe Marte-n glorii sã
orbeasca-l face,

Când cu lampa-i zboara
lumea luminind,

El pe sinu-ti vergin inca
sã coboare,

Guste fericirea raiului ceresc,
Tu il stringe-n brate, tu
îi fã altare,

Dulce Romanie, asta ti-o
doresc.

.
 Ce-ti doresc eu tie,
dulce Romanie,

Tinara mireasa, mama cu amor!
Fiii tai traiasca numai în
fratie

Ca a noptii stele, ca a zilei
zori,

Viata în vecie, glorii,
bucurie,

Arme cu tarie, suflet romanesc,
Vis de vitejie, fala si mindrie,

Dulce Romanie, asta ti-o
doresc!
 
 
Basarabia Pamant Romanesc
2 răspunsuri

  1. Hai pe http://www.ymdecoder.com si afla cine este Invizibil pe Yahoo Messenger sau ce conversatii a avut. Descopera pozele postate pe net si descarca sute de avatare.

Lasă un răspuns

