Intalnire de Blog Nicolae

Intalnirea pe care am avut-o azi a fost un real succes. Personal, am invatat multe din aceasta frumoasa experienta si am capatat si mai multa incredere de a pune in practica unele idei pe care le am in minte, idei care consider ca au potential. Informatiile pe care le-am asimilat de la mai experimentatii mei colegi de breasla ca sa zic asa, imi sunt de mare folos. Prezenta unui profesionist cu acte in regula care ne-a facut o prezentare mai mult decat explicita ne-a dat si mai multa incredere de a avea o viziune pozitiva asupra viitorului comunitatii bloggerilor din Pitesti.
O reusita mult peste asteptari, am convingerea ca intalnirea de azi a fost doar prima dintr-un sir lung de astfel de sedinte menite sa realizeze o evolutie in bine a mediului online.
 
Cei care au raspuns "prezent" la aceasta conferinta:
 
Poze si filmari gasiti pe blogurile mentionate mai sus alaturi de articole pe aceeasi tema.
Un răspuns

  1. Ma bucur ca ti-a placut si ca ti-a fost de folos. La urmatoarea intalnire o sa vin si cu niste surprize placute.

Lasă un răspuns

