Ultima noapte de vacanta, intaia noapte de invatat

S-a terminat vacanta. Toata lumea la munca. Noi studentii, am cam pus-o, vine sesiunea! Mai e o luna si avem o gramada de chestii de invatat fara sa le facem varza. Si cum sa nu faci varza cei cateva sute de muschi ai corpului uman si tot ce trece pe langa ei? In fine, ne descurcam noi. Ideea e ca, n-am mai scris demult pe blog. Habar n-am de ce. Am o gramada de chestii de scris; o sa scriu cu siguranta mai mult in saptamanile ce vor urma, ca sa ma descarc de tensiunea procesului de invatare.
Si asa ca o paranteza, se pare ca iarna asta e compromisa. In afara de faptul ca nu am avut zapada vacanta asta, de acum inainte putem sa avem, dar degeaba. O sa stau inchis in casa sa invat. Deci, adio iarna. O sa treaca sesiunea si o sa ma trezesc ca a venit primavara. Si daca vine primavara, inseamna ca se face cald. Si daca se face din ce in ce mai cald inseamna ca se apropie vara. Si daca se apropie vara inseamna ca vine din nou sesiunea si din nou trebuie sa invat. Si daca vine sesiunea inseamna ca am terminat un nou an scolar si vine vacanta bine meritata de vara-toamna. 
S-avem un an bun! 
Lasă un răspuns

