Anti – Constitutie

Mergem spre comunism. Clar! Basescu o cam suge si vrea sa schimbe actuala Constitutie a Romaniei. De ce? Ca sa-si inmulteasca atributiile. De fapt, eu cred ca vrea sa treaca in legalitate. Cum? Implementand in Constitutie toate faptele neconstitutionale de care a dat dovada. Vrea Parlament unicameral ca sa poata controla mai usor deciziile acestuia. Probabil cat de curand o sa vrea ca Presedintele sa indeplineasca si atributiile Prim-Ministrului. Probabil, daca va mai fi votat pentru inca un mandat se va autoproclama Presedinte pe viata al Romaniei. Basescu spune despre el ca e un Presedinte pentru interesele romanilor, dar ce a realizat pana acum e impotriva cetatenilor frumoasei mele tari.
Am citit de curand un articol intr-un ziar care spunea ca Romaniei i-a fost acordat al doilea nivel din 7 pe o scara care masoara democratia statelor. Cum o fi fost facut studiul asta habar n-am, pentru ca eu nu simt ca traiesc intr-un stat de drept. Nu simt ca traiesc intr-o democratie de rangul 2. Si pentru rangul 4 am mari indoieli.
Vad la televizor si mai ales pe internet tot felul de personaje care devin "vedete" datorita "talentelor" pe care le au in diferite domenii. Cred cu tarie ca astfel de oameni il vor pe Basescu Presedinte si ca daca li s-ar lua acestora dreptul de vot, am trai cu adevarat in conditii mai bune.
Un răspuns

  1. Iti dai seama in ce tara traim daca avem un presedinte prim-ministru si jucator pe deasupra…

Lasă un răspuns

