Inceput de cacao (ca sa nu zic cacat)

Hm… Nu stiu cu ce sa-ncep…
 
O sa-ncep cu inceputu’:
M-am nascut in ’89.
Era frig, aproape iarna si dadea sa ploua.
Pe vremea aia Public Enemy canta:
Fight the power, fight for free speech,
La noi asta se-ntampla.
Toata lumea ne privea,
Libertate se striga,
Toata tara astepta,
Din tot sufletu’ schimbarea,
Da’ nu s-a-ntamplat nimic.
Au fost unii ce-au fugit,
Pe ei i-au invinuit,
Au fost prinsi si au murit.
Au trecut 19 ani de-atunci,
Am sperat o viata
C-o sa am un trai ca lumea
Si-un viitor in fata.
Dar sperantele-au murit,
Le-a luat locu’ altceva:
A-ncoltit in noi dorinta
De-a avea din nou puterea,
De-a fi liberi, de-a fi mandri
De drapelul national,
De-a pasi cu demnitate,
De-a-mplini un ideal.
A venit Barack Obama
Sa ne spuna ca putem.
Am stiut dintotdeauna,
Doar ca trebuie sa vrem.
Am trait o nedreptate
Ce-a durat atatia ani.
Trebuie sa luptam, frate
Chiar daca suntem pustani.
 
2 răspunsuri

  1. De asta ii si spune "Inceput de cacao".

  2. la unele versuri, rima e pe… tricoul de mai jos?!…

Lasă un răspuns

