Doua seci, da' cu subinteles

Varianta de la ASE:
O mama avea doua fete: una frumoasa si una studenta la Medicina.
Varianta de la Medicina:
O mama avea doua fete: una desteapta si una studenta la ASE.
 
Intrebarea mea seaca: cine e tatal?
4 răspunsuri

  1. hihi 😀 orice banc are un sambure de adevar 😛

    acuma, intrebarea mea, retorica, ce-i drept: in cazul in care o medicinista face un master la ASE, conform teoriilor din bancurile astea, unde s-ar incadra, oare – la "frumoasa si desteapta" sau s-ar anula calitatile una pe alta si ar fi ceva "nici prea frumoasa, nici prea destepata"…moooa, ce dilema :))

  2. E si asta un mister. Da’ pe mine ma tot bate gandu’: cine e tatal?
    Apropos, cum ti-a venit ideea? Faci masteru’ la ASE? Inclin spre "frumoasa si desteapta" daca da 😀

  3. ooo, multam, dar nu e cazul meu asta cu masterul 🙂

    totusi ideea mi-a venit pt ca fix saptamana asta am vb cu cineva care dupa ce termina MG vrea sa faca un master la ASE, iar asta-vara un fost coleg de liceu, intre timp si fost-aseist, a vrut sa faca un master la noi la umefeu si data fiind increngatura asta de cunostiinte medicinisto-aseistice din jurul meu, ideea a aparut in mod spontan si firesc 😛

    cat despre nelamurirea ta cu "cine e tatal"…hmmm…in banc e vb despre 2 fete si o mama, poate tre’ sa te intrebi cine sunt "tatii" daca iti da cu virgula pe undeva :))

  4. Din ce in ce mai multe mistere…

Lasă un răspuns

