Obama anticristu' si taciunele de aur

De la o vreme am fost rupt de ce s-a mai intamplat prin lume. Am mai prins de pe la stiri din zbor o veste ca cica s-ar fi batut paznicii de la Plaza cu niste mafioti, ca o sa vina Maradona si Pele la Pitesti (super-tare, frate!), mai ca si-a facut unu’ manelistu’ de aur sau ceva de genu’ majoratu’ sau ceva de genu’ si s-a incins atmosfera pana a luat foc localu’ (aici se potrivesc ca o manusa versurile de la Parazitii: "Daca eram pompier ardeati ca sobolanii in casa"; aa, si pe deasupra, nu am auzit manele; va vine sa credeti? Petrecere de manelist fara manele! Inseamna ca omu’ e destept si stie ca scalambaiala aia e pentru prosti care arunca cu banii, da’ nici lui nu-i place, se pare). Chiar ma, ce se mai aude de Obama? In afara de ideea aia idioata ca cica-i anticristu’ si vine cu sfarsitu’ lumii. Nu ca sfarsitu’ lumii n-ar veni (la un momentdat), dar Obama anticristu’? Rimeaza la fel de bine ca numele de manelisti. Si care-i vrajeala cu rezolvatu’ crizei, o rezolva Obama si p-asta sau nu? Barack asta e ca in culmea matematicii: se culca cu doua necunoscute si nu rezolva niciuna: nici sfarsitu’ lumii nici recesiunea.
Ca tot veni vorba de polemici si dezbateri, mi-am adus aminte de o chestie tare. O sa povestesc cand mi-oi aduce aminte. Asta daca nu… 
 
Lasă un răspuns

