Urmeaza…

Scrisesem ceva da’ dupa ce am recitit ce am scris mi s-a parut un articol ridicol scris de un frustrat. Si inca n-am ajuns acolo. Inca ma tine psihicu’. Asa ca am sters tot si o iau de la capat.
De ce o iau de la capat? Pentru ca e 1 Martie, inceput de primavara. E un inceput care pare ca aduce cu el multe lucruri noi. Lucruri care sper eu sa fie mai mult bune decat noi. Si cu siguranta o sa fie.
O sa incep o serie de articole cu subiecte din Cartieru’ Minunat care vor fi usor de inteles, amuzante si reale, dar mai ales cu morala. Voi face asta in spiritul a ceea ce vroiam sa fie acest blog de la bun inceput pentru ca vreau sa cinstesc memoria ideei primordiale.
Altceva… Aaa, da. Preconizez o noapte alba. La 5 plec spre Bucuresti, la 8 o sa fiu la cursuri (sper sa ajung la timp) si acasa nu stiu cand mai ajung. Zi plina. Saptamana plina. Am dormit Vineri si o sa mai dorm Sambata.
Hai gata ca e aproape maine. Ne vedem la Bucale.
Lasă un răspuns

