Una bucata virus bulangiu

 Am auzit ca prin Romania a ajuns un bulangiu care vrea sa ne faca felu’. Cica ii zice H3N2 sau cam asa ceva si a facut sute de victime in Australia. Am vazut azi pe la TV ca cica vaccinarile nu prea au efect impotriva virusului si o s-o cam comitem.
In schimb, aici se spun alte lucruri.
Acuma nu stiu ce sa cred, da’ oricum, chestia e ca de la o vreme multi s-au simtit un pic gripati ca sa zic asa, inclusiv eu care am capu’ mare si o febra musculara urata pe langa urechile infundate si gatul iritat. Sper sa treaca toate dupa un somn bun.
Aveti grija de voi. Sanatate tuturor!
PS: Cu criza financiara asta ne-ar mai trebui: sa ne imbolnavim.
2 răspunsuri

  1. Bah Faninho, tara arde si babele se piaptana> Chiar crezi ca e mai interesant un virus ucigator decat o problema de sporuri anulate.? Chiar crezi ca guvernul BOC_POC are pe lista de prioritati combaterea unui virus gripal atata timp cat sistemul sanitar nuj este o prioritate? Si ca sa o spunem pe aia buna- ce daca a mai aparut un virus? La cati virusi circula in loomea asta si mai ales pe internet sau prin politica romaneasca nu cred ca un virus cu o denumire asa ciudata va face furori printre mintile romanilor. E la fel cu gripa aviatoare pe care am luatinnr as si am scapat. Hai sa fiti sanatosi

  2. O mare invitatie pe:

    http://PosesorDeCardDeFidelitate.weblog.ro

    cu un comment la insemnarea "ABIA M-AM STARNIT"

    MULTUMESC MULT !!!

Lasă un răspuns

