Io si Ion Ramaru

 Mi-a zis cineva ca as semana cu Ramaru. Ion Ramaru. Poate ati auzit de el, daca nu, va spun eu pe scurt si apoi dati voi un search. Era un tip care prin anii ’70, parca, viola si omora femei prin Bucuresti. Adicatelea era un criminal in serie. Se pare ca era trasatura de familie, intrucat s-a dovedit ca si tatal sau ar fi avut acelasi comportament, desi nu sunt total de acord pentru ca pe vremea aia probabil comunistii l-au gasit tap ispasitor pentru multe crime cu autor necunoscut pentru a pastra linistea, ca sa zic asa. Intr-un final Ion este condamnat la moarte si cum condamnatii la moarte aveau dreptu’ la o ultima dorinta, el a spus: "Vreau sa traiesc!". Bineinteles ca nu i-a putut fi respectata aceasta doleanta si a sfarsit executat prin impuscare.
Si cica eu seman cu tipu’ asta. El student la Medicina (veterinara ce-i drept), eu student la Medicina, avantaj el. El timid, eu timid, egalitate. El student problematic ramas repetent de 2 ori, eu inca nu, avantaj eu. El mort, eu viu, avantaj eu. C-asa-i in tenis.
Acuma, eu zic ca nu prea e model de urmat tipu’ asta. Adica, na, a omorat si el niste oameni, a violat, a chinuit, a distrus vieti, dar nu asta e problema. Problema e ca nu s-a tinut de scoala. Cine stie, poate ar fi avut un viitor stralucit. Ma bate si pe mine gandu’ cateodata sa vars niste cianura la Casa Poporului, Palatul Cotroceni si Palatul Victoria, da’ nu ma lasa morala oricat de mult mi-as dori sa scap de comunistii astia care ne conduc. Nu ca nu i-as fute oleaca, si sunt sigur ca nu sunt singurul.
Lasă un răspuns

