Zeii sportului

Nu stiu voi, dar eu cand eram mic priveam cu mare interes si atentie, traind intens de altfel, toate activitatile sportive in care Romania facea performanta. Ma uitam la gimnastica, box, canotaj etc. si in special la atletism. Mi-a placut intotdeauna atletismul si cand eram mic imi doream foarte mult sa practic acest sport, mai ales ca eram numit prin cartier "Talpa-iute" sau "Sageata albastra".
In fine, am crescut si n-am ajuns sa fac atletism de performanta, dar mi-a ramas pasiunea pentru sport si alerg oriunde, oricum si ori de cate ori am ocazia.
Ce vroiam sa pun in evidenta e ca intotdeauna cand o vedeam pe Gabriela Szabo fluturand tricolorul deasupra pistelor de atletism din intreaga lume, in sufletul meu crestea si inflorea tot mai mult mandria de a fi roman si chiar mai mult de atat mandria de a impartasi aceeasi pasiune cu o mare campioana.
Dar nu e doar atat. De fiecare data cand o vad am sentimentul ca vad o zeita si tot ce-mi trece prin minte pe moment e sa plec capul in semn de respect in fata imaginii acestei sportive extraordinare.
Sportul naste zei!
 
Si muista aia de ministru’ al educatiei vrea sa scoata sportu’ din programa scoalara. Mars fa!
 
Un răspuns

  1. Da frate , ai mare dreptate !!! http://comentariulzileicuedy.1r.ro
    http://imobcredit.1r.ro
    Intra si da-mi un vot sau o parere daca gasesti ceva interesant

Lasă un răspuns

