A la Biochemistry

Am fost, am dat examenu’. Floare la ureche! Tintesc spre nota 7, dar e posibil sa iau si mai mult. Adica, na… m-am pregatit. Merit, zic io.
A fost oarecum amuzant partialu’ la biochimie pentru ca dupa ce am terminat de scris ce-aveam de spus, mi-au atras atentia mesajele de pe bancile din amfiteatru: "Aici am facut sex", "Aici am dat la muie", "Aici am dat examenu’ la Biocel" etc. Ma abtineam cu greu sa nu rad desi pe fata mea se vedea un zambet urias.
Impins de cele vazute, m-am gandit sa fac live blogging pe banca in care stateam pentru ca si eu sa contribui la amuzamentul studentilor care merg la cursuri in respectivul amfiteatru.
Hai, s-avem bafta!
 
"Azotata de exon,
ARN n-are intron."
Lasă un răspuns

