Sa maturam gunoaiele!

Aseara mi s-a intamplat ceva ce m-a intors putin pe dos.
Am plecat de la facultate, fericit ca am scapat de colocviu’ la anatomie (am luat 8 apropos; cresc putin cate putin ) si dupa lunga calatorie cu trenul de la metrou m-am indreptat spre apartamentul in care locuiesc. Fiind mare foamea, dupa o zi intreaga de scoala, m-am oprit la o toneta sa iau neste paine.
 
Eu: Dati-mi doua paini, va rog, dar nu mai imi dati plasa.
Vanzatoarea: Da’ nu-ti iau bani pe ea. imi raspunde tipa.
Eu: Nu conteaza, nu-mi trebuie. Am destule acasa. Ce sa mai fac si cu asta?
Vanzatoarea: Pai, o arunci ca n-ai ce face cu ea.
 
Ce m-a deranjat:
1. M-a etichetat repede ca fiind un fomist dupa bani ca nu vroiam sa dau 20 de bani pe o punga de plastic.
2. M-a sufocat bagandu-mi punga pe gat.
3. M-a facut sa car dupa mine in mod inutil un lucru de care nu aveam nevoie si pe care, acum voi fi nevoit sa il arunc intr-un loc de unde nu va mai fi luat pentru a fi refolosit, astfel contribuind si eu la poluarea planetei.
 
Urat, foarte urat…
 
Dupa ce mi-am luat painea si m-am indreptat spre apartament in minte imi veneau tot felul de idei despre cum as putea sa-i dau o lectie vanzatoarei si tuturor celor care nu au pic de respect pentru natura. As vrea ca macar pentru cateva zile sa se intrerupa colectarea gunoiului si distribuirea apei in casele oamenilor pentru ca astfel ar vedea cum e sa traiesti in propria mizerie si poate si-ar schimba parerea despre curatenie.
 
Imi displac oamenii care cred ca trebuie sa pastreze curatenia doar in limitele propriilor case si in afara granitelor Romaniei.
 

Lasă un răspuns

