Blogul meu in cateva cuvinte

Blogul meu e o epava care inca mai cara petrol, un cadavru viu, o rabla pe care o tii la tara ca sa cari cartofi cu ea.
Blogul meu e la fel de plumburiu ca Bacovia, indragostit ca Eminescu, revolutionar ca Horia Closca si Crisan.
Blogul meu tinde sa fie la fel de corect ca DOOM si in acelasi timp argotic ca Parazitii.
Blogul meu nu discrimineaza, desi nu agreeaza prostia.
Blogul meu e un glont care iti trece prin cap si apoi il pui pe hartie.
Blogul meu a fost calcat de tren, intepat de albine si inecat.
Daca Chuck Norris ar avea blog, acesta ar fi tatal blogurilor, iar blogul meu ar fi bunicul.
Blogul meu striga: "Jos cenzura!", dar vrea sa cenzureze incultura.
Blogul meu e un cartier de la marginea orasului, unde copiii sunt fericiti, chiar daca traiesc greu, si unde "se cultiva dorinta de a reusi in viata de unul singur".
Blogul meu este pentru blogosfera ceea ce e biotopul pentru biosfera.
Blogul meu are un frate mai mic: microblogul de pe twitter.
Blogul meu participa la concursul organizat de Blogatu si vrea sa foloseasca cheat-uri de bulan ca sa castige!
3 răspunsuri

  1. Foarte tare, frate, tine-o tot asa <:thumbs-up>

  2. ..blogul tau e super tare..

  3. Blogul meu e un cartier de la marginea orasului, unde copiii sunt fericiti…

    partea asta super! Felicitari.
    chiar daca nu castigi, ma bucur ca ai fost sincer!

Lasă un răspuns

