Voi fi

Pentru mine s-a oprit timpul in loc, dar va veni momentul cand va merge pe repede inainte ca sa recupereze perioada in care n-a facut nimic. Si atunci va veni o dimineata in care ma voi trezi si imi voi da seama ca m-am schimbat.
O sa fie o zi de vara in care Soarele rasare la 6 dimineata numai ca sa-mi aduca aminte ca trebuie sa merg la serviciu. O sa ma trezesc mai obosit decat m-am culcat si primul gand care imi va veni in minte ar fi ca urmatoarea zi, inainte de tura de noapte, va fi libera. Apoi voi realiza ca un brat ma cuprinde, iar la capatul bratului va fi o fetisoara mai luminoasa decat Soarele diminetii. Ma voi ridica usor si ii voi saruta obrazul fin. Ea va zambi si va ofta incantata intorcandu-se pentru ca razele Soarelui sa nu o deranjeze din somn. Eu voi privi pe fereastra in timp ce imi voi lua o camasa pe mine si dupa inca un sarut pe obrazul ei moale, voi pleca…
 
3 răspunsuri

  1. vezi, k mi-am facut blog…

    _ce, eu nu știu să joc?_

    aaah, și vezi că soarele acuma răsare la 7 (s-a schimbat ora.

  2. Hey, ce e cu pesimismul asta? Nu e voie.

  3. Nu e pesimism. Doar ca asa imi imaginez eu ca o sa fie viata mea peste cativa ani atunci cand o sa intervina lucruri precum dragoste si munca.

Lasă un răspuns

