Avem Presedinte!

Principele Radu candideaza la Presedintie ca independet asa cum a anuntat si pe blogul sau, aici. Dupa parerea mea e cel mai bun candidat si e un om care ar putea scoate lumea la vot, in ciuda faptului ca multi nici nu stiu cine e. Sper sa aiba succes si sunt convins ca daca va fi ales va face treaba buna.
Pe langa principele Radu mai avem un candidat bun: Crin Antonescu.
Deja sunt doi! Daca nici acum nu mergeti la vot si spuneti ca n-aveti cu cine inseamna ca sunteti chiar praf si va meritati soarta! Mai e putin pana ne vom decide viitorul, pana vom decide daca alegem sa traiasca bine sau sa progresam.
Asa ca oameni buni, dati sfoara-n tara sa stie toti de la al’ cu tata-n gura pan’ la al’ cu barba sura sa se stie ca avem oameni de Presedintie. Haideti sa alegem un Presedinte pentru toti romanii si nu un tradator!
Mergeti la vot!
2 răspunsuri

  1. Uite mentalitatea asta nu-mi place. "Noi plecam cu sansa a doua". Eu o sa-l votez pe Principele Radu si pun pariu (apropos de un articol mai recent: http://faninho.weblog.ro/2009-04-09/769877/Pun-pariu.html… )… ca mai conving cel putin 10 persoane sa-l voteze.

  2. sa inteleg ca esti contra Basescu :d nici eu nu il admir ca mi-a dat tzeapa cu "sa traiti bine" acu cu crin ce sa zic nu am nici o convingere ca e altfel. asa se zicea si de operscu ca e altfel si a fos vreo luna si gata s-a adaptat la sistemul de k… Acu cu principele radu e greu de spus eu cred ca e ca la 6 din 49 si cu el depinde de cat de mult isi doreste si mai ales ce isi dorest dar sa fim sinceri sansele lui sunt adica nici macar nu sunt. Si cum sa fie poi cin voteaza?? doar simpatizanti psd,, pld si pnl si doar nu o sa il voteze ei pe principe. sa fim seriosi..

Lasă un răspuns

