Radio Guerrilla – radio de Cartier

Astia de la Radio Guerrilla sunt chiar prea tari. Muzica frumoasa de toate genurile, transmisii interesante, amuzante. E tare postul asta. Puteti sa ascultati AICI. Eu l-am descoperit de curand.
Inainte credeam ca e un post slab, da’ mi-am schimbat parerea.
Tineti-o tot asa! 😀
2 răspunsuri

  1. A fost o perioada in care eram fan Radio Guerilla dar acum nu mai ascult decat foarte foarte rar.

  2. Eu abia acum l-am descoperit deci o sa ma bucur de el cat ma tine 😀

Lasă un răspuns

