Intrat, concurat, castigat

 Blogatu a organizat in luna aprilie un concurs pe tema Blogul meu in cateva cuvinte. M-am inscris si eu cu articolul de AICI, iar azi am remarcat cu surprindere ca m-am numarat printre cei 3 castigatori decisi prin tragere la sorti. Acesta ar fi al doilea concurs online, organizat de un blogger, pe care il castig, primul fiind organizat de Drojdie.
Acum astept cuminte sa vad ce voi primi si cum drept spunea Cristian Topescu: "Important e sa participi. Mai frumos e sa castigi!"
 
2 răspunsuri

  1. felicitari! si tine-o tot asa!

  2. Bravo, felicitari!

Lasă un răspuns

