Ia ipodu' neamule

Am facut ce-am facut si am ajuns pe blogul de AICI. Si se pare ca pe PAGINA ASTA e anuntat un concurs. Daca tot am castigat de curand unul, ma inscriu si aici. Nu stii de unde sare iepurele. Ca sa particip la acest concurs trebuie sa spun de ce mi-as dori un ipod, asa ca, iata cateva motive:
– pentru ca vreau sa-mi urle Parazitii in urechi cand alerg, spunandu-mi: "Echilibrul in viata e ca fuga pe gheata"
– pentru ca vreau ca Ombladon sa-mi sopteasca la ureche ceea ce simt cand ma pregatesc de scoala: "Dimineata ma trezesc, nu pot sa zambesc intr-o oglinda veche sparta-n care ma privesc"
– pentru ca, atunci cand pierd vremea aiurea pe la facultate vreau sa ma uit pe poze/filme
– pentru ca vreau sa-mi pun cursurile pe el ca sa pot sa invat in orice moment
– pentru ca imi plac merele
– pentru ca imi place Apple nu Microsoft
– pentru ca viata fara ipod e ca Mos Craciun fara cadouri
Bineinteles ca as pune numai muzica buna pe el: Ciprian Porumbescu, Nimeni Altu’, Depeche Mode, House of Pain, Eminem, W.A. Mozart, Vama Veche, Taxi, Iris, eternii Parazitii etc.
I pod, you pod, we all pod for fun!
Lasă un răspuns

