De ce nene, de ce?

De la o vreme am cam mult noroc. Cam prea mult. Cred ca urmeaza o perioada cu ghinion d-ala nesimtit cand n-o sa-mi iasa nimic calumea. Toate bune si frumoase pana te impiedici si trebuie sa te tarasti prin mocirla. Ah, la naiba! Cat mai e premiu’ la loto? Sa joc acum cat inca mai am bulan!
 
Mancatorii de cacat te scapa de
cacatu’ din groapa-n care ai
cazut, da’ te lasa in groapa.
 
Sunt unele lucruri pe care n-am reusit sa le inteleg pe lumea asta si nu, nu este vorba despre Univers sau despre teoria relativitatii care sunt lucruri simple, asa cum spunea pe buna dreptate profesorul meu de fizica din liceu.
Intr-un timp, credeam ca motivul pentru care inca nu inteleg diferite lucruri este varsta prea mica pe care o aveam. Stiam eu la 6 ani despre prezervative, dar nu intelesesem cum se folosesc exact. Ma uitam pe desenele de pe cutii, dar ceva nu se lega. Dupa ce au trecut cativa ani totul s-a clarificat. Deci sinapsele alea in plus pe care mi le-a adus inaintarea in varsta m-au ajutat sa inteleg.
Ei bine, si am ajuns la aproape 20 de ani, si ma gandesc ca frate, totusi sunt mare acum si ar trebui sa inteleg unele lucruri. Da’ uite ca e ceva ce nu inteleg. De ce mint oamenii atunci cand n-au nici un interes? Adica, frate, am inteles: esti hot, esti politician, vrei bani, avere, vrei sa traiesti bine si tu si 12 generatii ale tale de-acum inainte, trebuie sa minti. Daca nu minti e foarte probabil sa fii prins cu mata-n sac la un momentdat. Asa, asta am inteles: minti cu un scop. Cum spunea Machiavelii: "Scopul scuza mijloacele". Dar, de ce sa minti fara folos? Adica, daca spun eu acum ca dimineata am mancat o broasca cu ce ma ajuta asta pe mine?
Iote faza asta mi-a pus mie capac. Capac d-ala urat ca la rugby, ca totusi la baschet o mai dai cum o mai dai, da’ cand te placheaza la rugby cazi si nu mai intelegi nimic.
Ei bine, pana sa inteleg eu de ce mint unii fara sa aiba vreun castig din asta, o sa-i numesc mancatori de cacat. 
Daca e vreun mancator de cacat dornic sa-mi spuna si mie de ce mananca atata cacat si minte fara folos voi fi foarte fericit sa il ascult.
Un răspuns

  1. ..daca reusesti sa deslusesti aceasta dilema..sa ma anunti si pe mine..probabil k mint de nekz sau de placere..poate k..daca a murit capra ta(sau pur si simplu nu ai avut niciodata) sa moara si a vecinului (sa nu mai aibe nici el)..

Lasă un răspuns

