Istoria chiulului

Sub egida Chaos is Served va prezint urmatoarea marturisire:
 
"Io am fost chiulangiu de mic. Inca de la gradinita. Dimineata cand
trebuia eu sa ma pregatesc de plecare, era la TV o emisiune cu Florin
Calinescu care avea niste cutiute cum erau la ouale Kinder si dadea
premii sau nu mai stiu ce. Era tare rau emisiunea. Chiuleam cu
saptamanile mintind ca mi-e rau si nu pot sa merg la gradinita. Oricum
cand mergeam acolo nu avea cine sa ma ia decat fratimio care termina la
cateva ore dupa mine el fiind clasa a 4-a. Au fost zile in care tot
macinat fiind de gandul ca nu vine nimeni sa ma ia si ca am ramas
singur cu biata educatoare care ma astepta pe mine, fugeam, dar ma
alerga tanti pe scari si ma prindea pana sa plec. Eu stiam sa ajung si
singur acasa, dar nu stiu care era faza de nu ma lasa tanti aia sa
plec. Stiu si acum cum o chema: Doamna Marieta. Oo Doamne, ce
vremuri!:))
Asa, am ajuns si la scoala de unde nu mai chiuleam decat cateodata cand
nu-mi faceam temele sau cand intarziam cu 5 minute. Si nu exagerez. Nu
toleram sa nu fiu acolo cand incepeau orele, asa ca plecam de acasa si
pierdeam vremea pe afara pana veneau colegii de la scoala ca sa le cer
temele pentru a doua zi si apoi mergeam acasa ca si cum nimic nu s-ar
fi intamplat. Pe clasa a 4-a a avut loc primul chiul in masa: de la
religie. Profa era o vecina de-ale mele din cartier si mama unei
prietene. Era ultima ora si ne-am hotarat s-o stergem toti pentru ca
profa intarzia. S-a suparat rau pe noi, a facut ditamai scandalu’. Deja
pe clasa a 5-a sportu’ era la mare cautare. Faceam ce faceam si
ajungeam pe terenu’ de sport. De pe clasa a 7-a incolo chimia era
materia preferata pentru chiulit, iar pe a 8-a mai treceam pe la
pregatiri pe la matematica, in laboratoru’ de info mai mergeam des, in
rest eram toata ziua pe terenu’ de sport. In generala mi-era cam tarsa
sa chiulesc, dar deja, la liceu, inca din primele saptamani eram primu’
la usa sa plec. Deja de pe a 10-a eram campioni pe liceu la absente,
iar pe a 11-a si a 12-a aveam zeci-sute de absente fiecare, asta in
conditiile in care la noi rar se facea prezenta. La fel, eram pe
terenu’ de sport toata ziua.
Eh, la facultate e altu’ ceva acuma. M-as duce la toate cursurile,
sincer m-as duce, dar sunt puse la 8 dimineata toate si cand stii ca nu
trebuie sa recuperezi n-ai de ce sa te omori ca sa te ridici din pat la
6 jumate ca sa ajungi la facultate. Asta daca n-ai de unde sa iei
cursurile. Inainte cand mergeam zilnic la 8 la cursuri abia imi tineam
ochii deschisi. N-am crezut ca o sa mi se intample asta vreodata, da’
ieta ca am patit-o.
E prima data cand povestesc ce faceam eu la scoala. Si mama credea ca sunt copil cuminte…"
2 răspunsuri

  1. ..bine makr k nu ai mancat creta sau vreo chestie d-asta sau k nu ai simulat vreun lesin ;))..tu ai chiulit frumos..de fapt ai putea sa spui k nu ai chiulit, ci k ai fost solicitat in alte parti;)..

  2. fane, ce sa mai, esti kiulangiu de meserie:)) eu abs nu prea aveam,k nu prea se facea prezenta:)) mersi de reclama:D

Lasă un răspuns

