Sa ne cultivam… cu Cancan

Cancan e un ziar serios si
cartile sunt scrise de prosti.
Acu’ cateva minute am auzit o monstruozitate la TV. Pe Antena1, la Capatos, o emisiune extrem de serioasa daca ma intelegeti. Ceea ce am auzit m-a socat, m-a terminat psihic, m-a lasat cu sechele. E o tanti la vreo 20 si ceva de ani care a afirmat senin: "Cancan e un ziar foarte serios". Bai, opriti planeta! Baaa! Ce-aveti ma? Alo, Terra? Mai e vreo fiinta inteligenta pe-acolo?
Cum poti sa spui asa ceva? Doamne, iarta-ma daca vreodata o sa-mi bag penisu-n ea de lume si o sa ma refugiez in munti, intr-o pestera si o sa duc o viata de sihastru.
In timp ce specimenu’ ala de femela vorbea acolo io ascultam Radio Romania Muzical si ce i-a iesit pe gura tipei a contrastat atat de mult cu finetea cu care sunetul devin din boxe imi mangaia auzul, incat m-a zgariat pe creieri ca o interventie chirurgicala pe viu.
Imi pare rau ca nu-mi pot posta reactia fizica pe blog, probabil daca si voi ati fi auzit cu urechile voastre asa ceva v-ati fi dat palme in cel mai bun caz…
 
4 răspunsuri

  1. Trasu palme cre’ ca era putin spus… televizoru’ cred ca era de mult istorie (vezi reactii identice la suporterii enervati)… Oricum nu am vazut emisiunea, da in cazu’ asta zau ca nu-mi pare rau!

  2. Eu zic ca tanti avea dreptate: cind citesti cancan iti vine sa plingi. Cu alte cuvinte nu te face sa rizi, deci este un ziar serios.
    La 20 de ani si emisiunea aia ce vroiai, sa iti dea citate din Heidegger?

  3. ..esti sigur k nu te-ai uitat pe OTV ???:))..mai bine de mine k nu ma uit la televizor..dar dee..dak romanul nostru accepta sa vada orice tampenie la tv, d-aia apar emisiunile proaste..si d-aia apar "vedete" ( adica aratari de oameni care nu-si cunosc rostul pe pamant) <ca ciupercile dupa ploaie> :d…

  4. Din pacate, asta-i nivelul educatiei la care s-a ajuns in Romania; oare este intimplator ca posturi de radio ca Romania Cultural sau Muzical au intre 0,001 si 0, 0005% audienta? Asemenea timpenii pot fi auzite pe toate posturile comerciale de televiziune… Urmariti cu atentie ProTv, Antena 1, OTV si veti vedea in ce hal a ajuns educatia, cu profesorii care cer marirea salariilor cu 50%.

Lasă un răspuns

