Bogdaproste

Mancati-le micii, beti-le berea,
dar nu-i votati!
 
In zona in care locuiesc in Bucuresti a aparut de cateva zile un cort al PD-L, cort ce marcheaza debutul campaniei electorale. Acolo niste insi ar trebui sa dea informatii despre candidatii partidului, sa imparta pliante, ziare si alte nimicuri. De ce zic ca ar trebui? Pentru ca nu se intampla asta. Saracii oameni stau acolo in caldura zi de zi fara sa fie luati in seama.
Mi-amintesc ca la ultima campanie electorala, in acelasi loc era un cort al aceluiasi partid unde se facea acelasi lucru. Dar, atunci era alta treaba: oamenii veneau interesati la cort sa vada. Ca vroiau sacose, brichete sau pixuri nu mai conteaza, dar era mare imbulzeala. Acum, oamenii care ar trebui sa promoveze candidatii partidului fac tentative disperate de a scapa de materialele promotionale. Pur si simplu nu-i ia nimeni in seama. Ieri cand am trecut pe acolo o tanti incerca sa imparta mini-ziare cu PD-L, dar desi treceau multi oameni tipa n-avea succes. Si-a intors privirea spre mine (care am fata mai de copil, nu de cetatean cu drept de vot) si mi-a spus cu o voce umila: "Hai, baiatu’, ia un ziar, te rog!" Am ignorat-o exact cum ignor cersetorii de la metrou, pentru ca si ea, fara vina ei, ajunsese sa se milogeasca de mine.
Ce am inteles eu din chestia asta? Pai sa vedem: PD-L e pe primul loc in sondaje, dar lumea pare dezinteresata total de ei. Asta inseamna ca cei care voteaza cu PD-L sunt fanii Nikitei si ai OTV-ului, cei care sunt suficient de prosti ca sa haleasca cacatu’ astora si sa mearga sa-i voteze, pentru ca oamenii normali la cap n-ar vota niste panarame.
Probabil asta nu e singuru’ partid in aceasta situatie de a cersi atentia cetatenilor, dar e singurul de care eu am cunostinta pana in momentul de fata. Si cu siguranta e partidul cu cei mai multi badarani, violenti, prost-crescuti membri de la al’ cu chelia sura, pan’ la al’ cu tata-n gura.
 
Lasă un răspuns

