Mai repede, ca trece viata!

Viata e prea frumoasa, iar eu o
pangaresc cu viata mea amara.

 
O plimbare prin parc m-a facut sa-mi dau seama ca daca nu te bucuri chiar si de un lucru marunt si care poate parea banal la prima vedere atunci nu participi la viata. 
Am fost la sfarsitul saptamanii in Parcul Strand din Pitesti unde la Teatrul de Vara era organizata o manifestatie cu ocazia Zilelor Pitestiului. Aici elevi ai scolilor generale isi prezentau programul de muzica si coregrafie sub privirile si aplauzele asistentei.
Privind eu la copiii care se pregateau sa intre pe scena am fost impulsionat sa ma ridic din durerea ce mi-o pricinuise o masa grabita amintindu-mi ca am aproape 20 de ani si nu mai e vreme de pierdut. Am profitat de vremea frumoasa, de faptu’ ca eram printre prieteni, m-am simtit bine si m-am indreptat fericit spre casa.
Ceea ce vreau sa dau de inteles prin elucubratiile astea de le scriu io acilisea e ca stress-ul lipsei de timp imi da un impuls asa grozav de care daca profit la timp ma ambitioneaza intr-atat incat sa mut un munte piatra cu piatra. Si chestia e ca de la o vreme pentru mine lipsa de timp nu inseamna neaparat sa fac un drum de 10 minute in 5 ca sa nu intarzii sau chestii de genu’. Pentru mine lipsa de timp a devenit echivalenta cu apropierea sfarsitului. Imi zic mereu: "Hai frate sa fac ceva productiv ca mai am putin de trait." Si asa si e. Zeci de ani nu-mi sunt de ajuns sa contribui destul la spectacolul vietii.

show_fae4e76dc8c5ed(448, 46);

Johann Strauss Jr. – Vocile primaverii
Asculta mai multe audio Muzica »

Lasă un răspuns

