Timpul trece tic-tac

Da ba, pisi. Si uite-asa a mai trecut o zi…

 
A mai trecut o zi, dar inaintea ei au trecut alte trei. Timpul trece repede in Bucuresti. Orasul asta parca ar fi in alta lume. Nici nu ajung bine acasa de la facultate ca deja trebuie sa dorm ca sa fiu cat de cat prospat a doua zi. De ce "cat de cat"? Pentru ca e cam greu sa-ti reincarci bateriile la maxim, oricat de mult si bine ai dormi, cand ai un program haotic si mai ales daca nu ai confort psihic si emotional.
Ziua de azi a trecut de parca ar fi durat 2 ore. M-am trezit la 9 si parca imediat a venit momentul sa ma imbraca sa plec spre facultate unde trebuia sa dau oralu’ la engleza. Era 15 cand am ajuns si cam 3 ore pana cand am intrat in sala nici nu le-am simtit. Parca s-au vaporizat.
Practic in afara faptului ca am luat zecele ala la examen altceva n-am intreprins azi. Pur si simplu parca s-au dezintegrat secundele. Sper sa recuperez acum la sfarsit de saptamana, ca de nu… timpul nu iarta!
4 răspunsuri

  1. Ai pierdut castile?
    Te omoara Simona..

  2. Si daca nu as fi eu sa-l masor ce v-ati face ?

  3. Si tocmai scriam eu ca timpul trece prea repede in Bucuresti…Oare suntem telepatici?

  4. ..si ca ti-ai pierdut kstile nu-ti aduci aminte???…nici de felul in kre le-ai recuperat???…hmmmmmmm…ciudat..ar trebui sa iei memoplus..sau pur si simplu sa vorbesti mai des cu mine (sooperm3mo)

Lasă un răspuns

