Astia sa ne reprezinte?

"Doi crestini si patrioti vor scapa tara de hoti."
Hotii ca hotii, da’ de prosti cine ne scapa?
 
Intr-o seara, pe cand citeam la anatomie, colegii mei de camera se amuzau copios pe seama unor inregistrari ale emisiunii lu’ Capatos unde invitat era unu’ Romeo care schelalaia p-acolo. Respectiv domnu’ din imagini:

.
In momentu’ in care am auzit "giumbala, giumbala", celulele epiteloide din structura glomusului carotic pareau sa nu aiba nici un sens, notiunea respectiva nereusind sa-si gaseasca locul printre neuronii ce alergau bezmetici si speriati in hipocampusul din al meu sistem nervos central. Parca in capu’ meu erau doi bizoni care se bateau cap in cap fiind infierbantati la maxim de o femela numa buna pentru a deveni gestanta. Insa bizonii, oricat s-ar lovi ei de mult, nu se vor contopi niciodata si asemeni lor nici excretiile orale ale acestui fantastic (pentru ca e fantastic cum poate exista un asemenea specimen de Homo sapiens) nu vor fi vreodata compatibile cu anatomia fosei pterigopalatine si de altfel cu nici o alta caracteristica a unei existente decente.

Adica in termeni pentru neinitiati: "Sa-mi bag pula daca nu zici ca mi-a dat cu paru-n cap cand a inceput sa urle, ca daca ala e cantat eu sunt privighetoare!"
Si ca bonus, pentru fani, mereu surprinzatoarea Nikita in duet cu ratatul (din punct de vedere profesional si social) Naomi:
Lasă un răspuns

