Am castigat!

S-a luat premiul cel mare la loto 6/59. Cam 12 milioane de euro daca nu ma insel. Cica i-ar fi castigat un om de afaceri… Cu atatia bani pe criza asta ar putea urma exemplul celor de la Fiat si sa cumpere alte afaceri. Poate poate iese ceva din ele. Cel putin, eu asta as face, da’ cum statu’ roman pune bete in roate oricarui cetatean care vrea sa construiasca ceva, probabil mi-as fi cumparat o insula si m-as fi retras pentru restul vietii in micul meu colt de Paradis…

Da’ de unde? Sa renunt io la cartieru’ meu, la cariera mea, la prieteni si la oamenii pe care vreau sa-i ajut? Neah… Diferenta intre Eu si Eu cu 10 milioane de dolari e doar ca pot sa fac ce-mi propun mult mai repede…

Dar, pana sa castig eu marele premiul la loto si de fapt pana sa incep eu sa joc la loto, o sa-mi vad de examene ca e greu cu s(tr)esiunea domn’e…

5 răspunsuri

  1. bafta in sesiune

  2. stres mare :)) „6/59” -> tu diminuezi si mai mult sansele deja infime ale jucatorilor si mai adaugi niste cifre :)) sunt doar 49, nu cate-ai zis tu ;))

    pana la urma, sunt 12 milioane de euro sau 10 milioane de dolari, ca e diferenta mare intre sumele astea („mare” raportat la veniturile mele, ca pentru altii atat reprezinta bacsisul pe care il lasa ospatarului :)) ), nu mai pun la socoteala ca sunt monede diferite…

    in rest, bafta la examene!

  3. Am zis sa scad impozitu’ din suma, da’ oricum vine mai putin de 10 daca e asa. La mine 10, 12.. totuna, atata timp cat sunt milioane de euro. Cat despre „6/59″… se intampla ca 4 sa fie langa 5 pe tastatura, da’ acuma nu mai corectez ca-si pierde farmecu’ . 😀

  4. bine, am inteles ca 4 e langa 5 pe tastatura, da’ si euro e langa dolar pe tastatura ta? :))

  5. :)) Uite ca p-asta n-am vazut-o.. Clar eram ametit de la atatea fose, ramuri si inervatii…

Lasă un răspuns

