Iaca am aterizat

Serverele pica cand ti-e blogosfera mai draga!

Imi facui blog pe wordpress! Uau, ce fericit sunt! Da, sigur, si marmota invelea ciocolata in staniol! Am fost fortat de imprejurari sa intru in comunitatea WP intrucat weblogu’ e mort de cateva zile. Imi pare rau, acolo e istoria de mai mult de doi ani a blogului meu, dar cand nu merge bine trebuie sa schimbi ceva. Nu sunt multi cei care se pot lauda ca au un blog asa de vechi si sper ca tot ce am construit acolo sa pot construi si aici si mult mai mult.
Deci iacata-ma o iau de la zero intr-o lume total noua si ostila care cu greu ma va accepta si pe care o voi accepta cu greu. Hai sa traim bine si… noi sa fim sanatosi!

3 răspunsuri

  1. se spune ca pentru a renaste trebuie mai intai sa mori. pt ca nu am starea de spirit necesara unei discutii filosofice, una peste alta weblogu’ muri, traiasca wp 😀

    oricum, „cartierul minunat” e o stare de spirit mai degraba decat o pagina gazduita de stiu si eu ce serviciu de webhosting sau alte minunatii care ma depasesc 😛 iar „cronicarul” cartierului minunat tot tu ramai, in orice comunitate de bloggeri ai migra. la urma urmei pe tine te citim, nu-i asa? nu cred ca da cineva doi bani pe ceea ce scrie in coada adresei blogului atata vreme cat dupa o lunga istorie a blogului anterior ti-ai facut deja o mana de cititori fideli :P. eu nu vad rost de lume ostila …

    hai bafta, sa-ti mearga de o suta de ori mai bine (cel putin) decat pe weblog 😛 si bafta in stresiune 😉

  2. Merci la fel! Sa fie! 😀

  3. fii serios..poti sa-ti faci blog oriunde k tot genial ramai 😀

Lasă un răspuns

