Furtuni si iar furi…

Piticu are o galerie foto super care infatiseaza furtuna de zilele astea. Asta m-a facut sa-mi amintesc de faptul ca vantul, desi abia daca adia, mi-a furat de dimineata un tricou din trei care erau intinse pe balcon la uscat. Culmea ca era tricoul cel mai greu si mai nasol e ca era preferatul meu. Si daca tot mi-am amintit de tricoul pierdut, mi-am amintit si de paharul meu favorit pe care l-am spart zilele astea in timp ce faceam jonglerii cu el. Nu, nu mi-a scapat pe jos pentru ca pur si simplu talentul meu incomensurabil de barman nu imi poate permite sa scap obiecte oricat as vrea. Doar ca intre pahar si mana mea care cauta sa-l prinda s-a interpus la un momentdat clanta usii din spatele meu care l-a ajutat sa ajunga rapid la gunoi…
Si de parca n-ar fi de ajuns, azi dupa ce m-am chinuit cu greu sa ma ridic din pat la ora 7 ca sa merg la facultate, am fost tinut acolo degeaba. Sau poate cei de la facultate ma considera simpatic si de-aia m-au mai tinut pe-acolo. Si ca sa fie treaba treaba ma cam doare capu’ dupa recuperarea de somn pe care am facut-o cand m-am intors…

Pf.. zi nasoala. Sper sa nu ploua diseara ca ma duc la baschet.

Lasă un răspuns

