Vacanta

Ah, la naiba! E vreme de emigrat in masa la mare, la plaja, la peste, la tara undeva. Oriunde, numai in oras nu! Adica merge o hoinareala prin cartier dupa 9 seara, da’ pana atunci e rupereee. E vreme superfaina si io trebuie sa stau sa invat despre calea de semnalizare Jak-Stat si aquaporine. Nu ca nu mi-ar placea, da’ parca daca as sta intins la soare ar intra mai bine. Stiti voi, cu serotonina, cu astea.
Altfel baschetu’ e la putere ca am incercat sa joc fotbal si mai mai sa-mi rup picioarele. Si ca tot sunt la Pitesti am inceput sa mai cunosc si io pustime de prin cartier. Sa dea dreacu’ ce repede a trecut timpu’. Parca ieri eram io ala de isi facea puscoace din tevi si tragea cu cornete dupa oameni dintr-o cazemata facuta din iarba tunsa de aia de la ADP. Si tot asa am remarcat cum au crescut astia. Copiii pe care ii plimbam acu’ cativa ani cu tricicletele acum o ard prin baruri, pe tigari si la beri pe banca in cartier.

Da’ tot lipseste ceva. Hai ca anu’ trecut  a mai fost cum a fost, da’ anu’ asta deja vad ca s-a pustiit de tot orasu’ asta. Nu inteleg unde a disparut toata lumea. Ma gandeam ca poate am crescut io si mi se pare ca nu mai e nimeni, da’ vad ca chiar nu mai e lume in orasu’ asta, nimeni nu face nimic natural. Foamea de bani, tehnologia si restrictiile impuse de sistem i-au facut pe toti sa-si gaseasca distractii in vicii si dependente. Fata de acu’ 2 ani cand curtea scolii era plina de vedete, acum abia se mai gasesc 4-5 rataciti la un panou de baschet si alti 3 la o poarta de fotbal.

Zici ca si-au luat toti vacanta de la viata…

Hai ca io v-am plictisit destul. Intrati si aici sa va amuzati oleaca: http://princartier.com

2 răspunsuri

  1. nu stiu cum am gasit blogul asta, dar acum eu stau si invat calea de semnalizare jak stat si despre aquaporine.. trist.. si afara e cald.. si lumea pleaca la mare.. si medicina e in sesiune.. e frumoasa viata de medicinist!!! 🙂

Lasă un răspuns

