A fost IPB

Ba ce-am uitat! De fapt, n-am uitat, doar ca n-am acordat timp blogului ca sa pot sa scriu. Ieri fusai la „Intalnirea bloggerilor pitesteni – editia a V-a” care a avut loc in Aysha Pub, un local fain unde am primit din partea casei si narghilele (nu sunt io amator, da’ gestu’ conteaza).

Da ma, si cum spuneam: fusai la blogmeet. S-a discutat despre chestii legate de bloguri si net in special si despre alte lucruri mai pamantene. Am mai invatat si io ceva de la oameni mai cu experienta, am vazut ca se pot face multe cu blogurile astea de le avem noi. A fost si un lucru care nu prea mi-a placut: cei prezenti erau cam reticenti in privinta „impactului” pe care il putem avea impreuna si a faptului ca nu ne putem organiza sa facem ceva la comun. Eu cred ca putem si sper ca timpul sa demonstreze asta cat de curand. In fine, astea raman de discutat „in particular”.

Asa, ce trebuie sa mai fac… Aa, da. Sa dau si io o lista cu cine a fost si sa-i trec in lista de legaturi ca trebuie sa ne sustinem unii pe altii, nu? Deci iacata:

Tibi Puiu, Mihai Andrei, Alex Dumitru, Ted Ursu, Raluca Nicula, Andreea Bobeica, Tania Ciochina, Andreea Preda, Alin Ivanov, Cosmin Sandu, Adi Soare, Adi Enache, George (Geocer), Oana Stoica Mujea, Faninho, Robert Preoteasa + 2 persoane fara blog printre care un operator de la ArgesTV. Sper ca n-am uitat pe nimeni. Poze, incercati pe blogurile sus-mentionate ca io din nefericire nu dispun de logistica necesara inregistrarii evenimentelor.

Si asa ca concluzie, cum am mai si spus: putem fratilor, impreuna putem!

Un răspuns

  1. Multe se pot face impreuna!
    Ceva idei pe http://www.romenoinitalia.eu

Lasă un răspuns

