Cald al dreacu’

Bine ca e cald, ca daca nu, nu mai avea presa despre ce sa comenteze. Peste tot vezi: „cod galben, cod pana mea”, „Romania se topeste” (parca sloganu’ asta l-au folosit si anu’ trecut), „Romania fierbe la 40 de grade”… Ete cacat!
Pai la ce va asteptati fratilor, doar e vara. N-ati vrea voi sa ninga?
Mie personal imi place caldura asta. Io sunt fan Soare, da’ nu blestem daca nu-l mai vad de nori asa cum il blesteama astia ca da prea multa caldura.

Si culmea, aia care blesteama sunt aia care au taiat paduri intregi sa-si faca vile si acum se plang ca e cald. Aa, da’ stai ma asa ca astia si-au pus aer conditionat.

Ei bine, mi-am pus si io aer conditionat. De fapt nu eu, parintii mei si-au pus ca de, natura nu tine cont de cine a taiat copaci si cine nu, ne baga pe toti in acelasi cuptor.

In fine: e vreme de plaja, e vreme de facut baie (de preferat in mare), e vreme de distractie, hai in pana mea s-o ardem calumea!

Zilele-nsorite nu sunt departe, zilele-nsorite sunt in fiecare noapte! \:D/

Lasă un răspuns

